Wednesday 12 October 2011

maafkan aku tuhan...

  • begitu hina diri ini...
  •  disaat aku keseorangan...
  •  melihat keajaiban alam mu tuhan...
  •  betapa indah ciptaanmu...
  •  betapa sempurnanya anugerahmu...
  •  ya tuhan malunya aku disismu....
  •  hinanya ku dipandanganmu....
  •  ya tuhan maafkan aku diatas segala dosa-dosaku....
  •  aku lalai padamu...
  • aku ingkar arahanmu....
  •  betapa mudah aku melupakanmu disaat syaitan menghasutku....
  •  ya tuhan maafkan aku....
  •  aku sedar aku tak layak untuk syurgamu....
  •  namun ya tuhan aku juga tidak sedia menghadap nerakamu....
  •  ya tuhan ampunilah semua dosa-dosa orang tua ku.... janganlah engkau mengheret mereka di atas segala khilafku.... 
  • ya tuhan berilah aku peluang agar aku mencari sinar hakikimu...
  • ya tuhan aku bersyukur kerana kau masih memberi aku ruang...
  • ya tuhan sesungguhnya kau hanya satu....

No comments:

Post a Comment