Friday 14 October 2011

nasi tomato....

selame nie aku hanye makan bile mak masak...sekarang x lagi....aku yg kene masak untuk keluarga aku....tp aku syukur sangat2 sebab anak2 aku suke....suami aku mang menyokong aku untuk belajar semua jenis masakan....dan alhamdulillah aku pon mang suke memasak...tp dengan cara aku ler....aku akan cube semua jenis masakan.aku nak anak2 dan suami aku senang dengan air tangan aku....walaupon aku x berpelajaran tinggi setakat spm jek....aku mahu memastikan keluarga aku senang dengan aku....ari nie aku masak nasi tomato dengan ayam masak merah....alhamdulillah habis....pertama kali aku masak nasi tomato nie....anak aku yg no2 pon suke makan....anak aku yg pertama time aku makan die makan,time abi die makan pon die makan dan time aku suap aanak aku yg no2 pon die makan....xsia2 aku masak nasi tomato ari nie.....

No comments:

Post a Comment