Wednesday 6 July 2011

putera pertama ku

sewaktu kehamilanku yg kedua aku tidak menyedarinya....jiran tetanggaku selalu menegur wajahku yg pucat dan susuk tubuhku yg kurus.ada juga yg mengatakan aku mengandung.aku menafikan sekeras2nya...namun sahabatku kaksiah memberi aku alat penguji kehamilan.aku mencubanya alangkah terkejutnya aku kerana anak aku yg sulung baru berusia 11 bulan.aku mengajak suami aku ke klinik untuk menjalani ujian imbasan.melihat ujian imbasan aku sangat teruja apabila bayi didalam rahimku sudah cukup sifat dan bayiku seolah2 melambai2kan tangannye...rupa2nya aku sudah hamil 4 bulan...alhamdulillah kehamilan kali ini aku sikit pun tidak mabuk hingga ke akhir kehamilan...setelah cukup bulan pun aku masih tidak ada rasa tanda2 untuk bersalin hinggalah aku dimasukkan kewad...setelah di indius aku pun berjaya melahirkan putera pertamaku.kakaknya sangat gembira kerana mendapat adik lelaki yg sangat comel....

No comments:

Post a Comment