Monday 2 July 2012

petua hilangkan jerawat

aku mengalami masalah jerawat setelah aku bertukar produk kecantikan......akibatnye muke aku berjerawat.....nak buat macamane ni?dah macam2 aku cube tapi semua tak berkesan.....aku jadi malu dengan diri sendiri dan juga orang lain yang muke gebu2....aku tanye mak ape petua untuk hilangkan jerawat?mak cakap ni khas untuk orang yang dah kahwen.....so aku tak panjangkan bertanye lagi.....tibe2 aku berkenalan dengan seorang lelaki iaitu suami aku sekarang....kenal tak lame kami kat tali pertunangan 2 bulan pas 2 nikah n kahwen....aku merungut juga kat suami aku yang muke aku berjerawat.....die cakap xpe....bukan jerawat yang die pandang.....die cume pandang hati jek!!!!!!!ceeehhhh!!!!die memujuk konon.....kiteorang pon g r honeymoon konon.....kat mane??????????sepang jek......g tgk F1.....tapi syok juga dapat jumpe rossi...torres.....nabil raje lawak.....ramai lagi r....kat situ aku start sakit hati......kat situ ramai giler2.....orang pompuan yang pakai baju kurang kain.....muke plak cantik2....gebu2.....sakit hati aku bile suami aku menjeling2......balik dari honeymoon aku teringat kat mak....aku terus tepon mak....tanye petua hilangkan jerawat....ye r aku dah kahwen....dah boleh tau....mak cakap amek seluo dalam suami yang die pakai......TAK PAYAH BASUH........sapu jek kat muke......dengan selawat 3 kali.......dengo je cam 2,esok paginye....pagi2 lagi aku dah soh suamia ku buka seluo dalam die.....terkejut suami aku.....die ingat aku naik syahwat tetibe.........die tersengeh2......die buka jek aku terus amek dengan selawat 3 kali aku sapu kat muke aku......alhamdulillah sekarang jerawat dah xmacam dulu.....xpayah pakai bedak lagi untuk cover jerawat......"mak apasal tak bagitau petua awal2!!!!!!!kalo tau awal2 nak kahwen!!!!!!!!!!"tak r membazir duit aku banyak2.....dengan seluo dalam suami yang belom basuh dah jadi ubat jerawat.....sekarang aku cume pakai pencuci muke garnier pure active je.....

No comments:

Post a Comment