Monday 9 July 2012

resdung datang lagi

aku ade penyakit resdong....bile subuh je start r aku bersin2...pas 2 hidung aku tersumbat...aku beli r teh orang kampung yang ade gambo halia...sebab orang yang jual 2 kate bagus untuk resdong.....aku minum r teh 2...dah r xberape sedap....ye r tekak aku ni mang ngade2....ubat semua xsedap....tapi kalo kek ke yang mendatang kan mudarat aku suke.....bile start minum teh 2 jerawat kecil naik seluruh muke dan leher aku....bersin n hidung gatal jangan cakap mang sentiase memanjang....aku pon dah xtau nak wat pe lagi....tadi aku ajak abi g farmasi....sudahnye orang yang keje kat farmasi tu soh aku makan ubat ADEZIO....alhamdullillah hingus dah kurang...hidung dah tak tersumbat....hidung n telinga tak gatal....cume tinggal jerawat je yang tak hilang2....jawabnye mang tiap2 pagi r tenyeh muke aku dengan seluo dalam suami aku yang belom basuh....ni petua hilangkan jerawat....mak aku yang bagi petua ni,....

No comments:

Post a Comment