Tuesday 5 February 2013

baju dalam berdawai,span tebal,krim besarkan tetek dan jamu tegangkan tetek

hari ni aku nak cite pasal baju dalam pulok....semua orang nak kelihatan anggun apetah lagi bile dah kawen n beranak...tetek mulelah kendur dan tak mantap cam zaman anak dara....bila dah macam tu mulalah pakai baju dalam yang ada sokongan.....span tebal...berdawai.....push up lagi....bile g beli ikut jek kata promoter 2.....haaa.....beli sampai 2-3 helai......sekali pakai mantap macam anak dara.....nampak pejal gitu tapi nak tahu akibatnye kalo dah selalu pakai baju dalam cam ni???????silap2 ari bulan boleh kena kanser tetek oiiii....aku bagitahu ni bukan sebab aku nak takot-takot kan orang,tapi untuk dijadikan sebagai pengajaran....bukan mak dara jek.....anak dara pun boleh kena kanser ye......aku kan tengah amek rawatan kat hospital bg kes payudara,jadi aku tahulah 2-3 orang yang kena kanser sebab pakai baju dalam cam ni lah.....yang anak dara pulok kena kanser sebab gatal sangat nak besokan tetek 2....beli krim untuk besokan tetek...makan jamu untuk bagi tetek kental.....mak dara pulak makan jamu bio tetek mantap.....siap ade collogen lagik......ini semua POYO.....POYO.....POYO.....dah setiap kejadian adalah sempurna di mata ALLAH.....kenapelah nak besokan....nak tegangkan....nak kentalkan....nak mantapkan.....bile dah sakit....baru nak nyesal.....aku bukan nak sebok hal orang....tapi nak kongsi cerita....sape yang nak guna pakai nasihat ni gunalah....sape yang tak nak....ade aku kesah???????kang dah sakit jangan cakap aku tak bg nasihat....ingatlah....pakailah baju dalam yang tiada besi....beralas nipis....malam bila tidur buka lah baju dalam tu....tak payah pakai time tidur....bagi tetek tu bernafas......wei!!!!!kalo pakai baju dalam nipis nanti puting tetek terjojol ler......!!!!!!nak aku kata bengap kang ko marah.....tapi memang ko bengong le......islam menyuruh umatnye memakai tudung.....dan tudung itu haruslah menutupi bahagian dada....ada masalah lagi tak???????.kalo ko tak pakai tudung pakai le baju yang agak longgo...pas 2 pakai le cardigan yang boleh menutup...aku bukan le baik sangat pon tapi nak kongsi masalah ni jek...kesian kat kaum hawa ni nak kelihatan cantik akhirnya memakan diri....aku punye baju dalam yang ade besi semua aku dah buang....n aku mang tak reti pakai baju dalam yang ade span.....rasa cam sendat kat dada 2........buat ape lah nak pakai baju dalam yg berspan tebal????nak bg org tengok yg tetek 2 bulat?beso?mantap?tegang?aahhhh!!!!ini semua POYO....POYO....POYO....yang aku paling geli geleman bile akak-akak,makcik-makcik yang usia dah masuk 35-40 tahun ke atas pakai baju dalam kalo boleh ada push up sampai tetek 2 nampak cam anak dara....walhal anak dara pun xdenye tetek sampai nak cecah dagu....pas 2 tanpa segan silu beli jamu ataupun krim untuk menegangkan dan membesarkan tetek.....heiiii.......ini semua POYO....POYO.....POYO.....CANTIK SANGAT KE TETEK BESO??????rimas aku tengok orang yang sebok sangat nak membesokanlah .....menegangkanlah......cukup-cukup le taksub dengan keindahan dunia.....allah kurniakan kita tetek bukan untuk tatapan umum......kang aku cite lebih lanjut korang kata aku ustazah songsang pulak....ape pon jg anugerah allah yang die bg kat kita org pompuan ni.....jangan terpedaya tipu helah dunia......

No comments:

Post a Comment