Sunday 10 February 2013

sekitar majlis 40 hari arwah nenek

majlis belum mula anak aku dah makan dulu
nyaie banduk n nyailah adik beradik arwah nenek

susun kuih 2 acik2 sekelian
adik beradik arwah nenek dgn shafiq
mak amek bahagian dapo
ikin n nadzri
areboy n ucu
makanan dihidangkan dlm dulang
ijan taukeh air dgn tukang rasa kite alin
ikin n areboy
isi jgn x isi
ramai lagi...ni gambo curi2 dr tingkap
pencuci mulut kite limau mandrin
ucu jadi mando...
2 beradik yang sentiasa bersama
sebok je biha nak juga bergambo dengan cik ikin
sembang rakyat...
aku dgn cik mah
ayah jemput org makan
amek gambo kat dapo jek...kat depan xleh nak amek semua org lelaki
bahagian bungkus membungkus
bungkus jangan tak bungkus makros
abi n alin
aku n ucu
ayah tengah ngadu ape kat ucu sampai ucu menjauh 2?????
aku n abi
ikin n abi
kami....
anak bapak....game jek lah....
aku n akir
kami lagi....
ikin n akir
abi n ucu
aku n ucu lagi....

No comments:

Post a Comment