Sunday 17 February 2013

resdung menyerang

sekarang ni musim hujan.....dapat juga cahaya matahari seketika....dan cuaca sebeginilah akan menyebabkan resdung menyerang aku.....orang kata kalau resdung tak di ubat nanti lama-lama hidung rompong....ulat-ulat resdung makan daging-daging kat bawah kulit muka.....aduh......abis la kalau macam ni...nanti orang dah tak kenal lagi ratu ayu@aku lah tu......uuuuwwwweeeeekkkkkk!!!!!!!!loya tekak??????hahahhahahahhahahha.....silalah muntah............aku nak cite pasal resdung kali ni.....bila musim xmenentu ni mula lah resdung menyerang....bila tengah tido terjaga nak kencing pun mulalah hidung tersumbat n terus bersin2...sampai sakit kepala hingga xleh nak tido....haaa....ni baru jek berlaku malam tadi.....tension oi.....tengok anak2 n suami aku syok dok berdengkur aku plak dok bersin sampai 1 taman leh dengo ratu ayu bersin....tak boleh nak cover lagi dah.....hilang ke ayuan aku.....keluo ketidak sopanan aku...huhuhuhuhu....ape lagi g peti ais cari ubat resdung.....alamak habis pulok!!!!!lagu mano nih??????g kat singki hembus dulu hingus2@lendir2 yang menyumbatkan lubang hidung tu....kemudian masukkan air ke rongga hidung....cam amek wudhu.....jangan kata tak tau cam mane nak wat.....kang aib sendiri terkeluo.....!!!!!!!bila air dah masuk dalam rongga hidung,hembus dan ulangi sampai hidung rasa perit....dan kelebihan resdung ni ialah kita dengansendiri akan bangun malam.....rugi kalau kita dah bangun tengah2 malam pas tu terus tidur.....sebenonya bila kita terjaga diwaktu orang lain sedang syok tido kita di kejut oleh malaikat untuk menambah pahala.....xkira lah dari segi ape....jika kita dalam keadaan kotor@datang bulan@period jangan risau kita bangun dan berdoalah apa sahaja asalkan kita tidak mensia2kan waktu sedemikian.....eeehhhhhh!!!!!!!dah jadi ustazah pulok aku ni.....bukan ape saje nak kongi ape yang orang kongsi dengan aku.....tapi bab resdung tadi mang aku selalu buat.....

No comments:

Post a Comment