Monday 28 January 2013

bentuk accessories breast



semua tanya aku macamane rupa bentuk accessories breast ni??????setiap kali jumpa orang semua nak tengok.....yang belom pernah tengok tertanya2 bentuknye macamane.....macam dalam gambarajah kat atas ni lah bentuk die.....doktor yang merawat aku siap cakap "sepatutnya awak bersyukur tau sebab orang lain ada 2 tapi awak ada 4.....lengkap sempurna seperti yang asal"......memang aku bersyukur sebab allah pilih aku sebagai hambanya yang di uji....orang pun selalu tanya  aku macamane aku pakai bra?selesa ke tidak,sakit ke tidak?aku pakai bra macam biasa bezanya aku kena pakai bra yang tali untuk badan agak kecil tak boleh pakai yang lebar2 sebab nanti accessories breast aku tersepit dan akan menyakitkan....memang tidak berapa selesa dengan adanya accessories breast ni sebab kalau pakai baju pun akan nampak die terjojol seperti payu dara kanak2 berusia 12 tahun.....12 tahun????????macam beso jek???????memang le beso...apetah lagi bila nak datang bulan......tetek budak2kan kalau nak period akan membengkak dan terus membesar....macam tulah accessories breast aku......sakit bila die nak membeso le...ruang terhad tapi die nak beso juga....sebab 2 sekarang aku makan ubat tahan sakit jek lah......jangan ingat kucing jek ade tetek banyak.....manusia pun ada tau......nama pun glamour ACCESSORIES BREAST......jangan ingat kereta jek ade accessories tetek pon ade tau.....

No comments:

Post a Comment